Het is nu ma okt 23, 2017 3:33 pm

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 936 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Onlangs afgeleverd: Trailers
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 11:36 am 

Visser Afvalverwerking Transport en Recycling Harlingen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Aan Visser Afvalverwerking, Transport en Recycling uit Harlingen leverden wij recentelijk deze 3-assig R.A.F. Container aanhangwagen af. Deze aanhangwagen is geschikt voor het vervoer van 3 portaalcontainers.

Bron: FB/RondaanCarrosserieenWagenbouwBV

De ein fan elke reis is it paad werom

Profiel

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 06, 2017 11:53 am 

Vlakke Pacton drie-asser voor Van Liere Transport Kloetinge

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Bij drie trailerfabrikanten vroeg ik offerte aan. Pacton Trailers reageerde meteen, als eerste, en de vertegenwoordiger wilde bij me thuis komen om de specificaties door te nemen.", vertelt Marco van Liere uit Kloetinge. Met zijn Van Liere Transport werkt hij sinds kort met een nieuwe Pacton drie-assige, open oplegger.
Marco van Liere (48) werkt sinds enige tijd met de nieuwe Pacton-oplegger en naar volle tevredenheid. "Het werkt gemakkelijker, sneller én veiliger." Van Liere zet de trailer in voor het transport van staalplaten, die hij voor een Belgische staalhandel naar afnemers in Nederland en België vervoert. "Ik wilde het nu eens een keer echt goed doen", zegt Van Liere over de nieuwe aanwinst. "Met bijvoorbeeld een serie slim geplaatste rongpotten en speciale bindogen aan de zijkanten, voor het flexibel fixeren van de lading. Dat werkt niet alleen gemakkelijker en veiliger, alles is nu ook gecertificeerd. Daar wordt tegenwoordig scherp op gecontroleerd. Ik heb onderhand meer certificaten bij me dan rongen", zegt Van Liere lachend.

Goed voor de dag
Van Liere Transport gaat als familiebedrijf drie generaties terug. In 1926 ging de transportonderneming van start. Toen nog met paard en wagen. Marco werkte de eerste jaren samen met vader Ko in het bedrijf. De laatste zeven jaar bestuurde hij de onderneming alleen. Van Liere werkt met een DAF Super Space Cab met 460 pk en Euro 5 motor. "Die kan zeker nog een paar jaar mee, ik ben erg zuinig op mijn materieel. In combinatie met de Pacton-oplegger ben ik de komende jaren prima voorzien."
De nieuwe oplegger van Van Liere heeft drie starre assen met trommelremmen. Per as is er een technisch draagvermogen van 9.000 kg en de voorste en de achterste as zijn liftbaar. De maatwerk uitvoering voor Van Liere omvat verder een palletkist, een achteruitrijcamera en zijafscherming. Ook uiterlijk is de oplegger fraai uitgevoerd, in de de blauwe huisstijl van het bedrijf. "Het uiterlijk is zeker niet onbelangrijk, zeker als je 20 jaar vooruit moet met een oplegger. Ik kom graag goed voor de dag." Het werk in het staaltransport bevalt prima. "Ik heb een goede opdrachtgever en als kleine, maar professionele, transportondernemer kan ik hen flexibel van dienst zijn. Dat is mijn kracht."

Bron: Trailertotaal.nl

Profiel

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 06, 2017 4:27 pm 

Robann Transport Schagen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe luchtvracht Trailer van Robann Transport uit Schagen.
Deze is uitgevoerd Met een DHollandia laadklep met een platform van 2 meter en heeft een Thermo-King SLXi 300 en is vrijdagmiddag 29 september afgeleverd.

De Jong Expeditie Bleiswijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag 30 september tussen de buien door de nieuwe Trailer afgeleverd bij De Jong Expeditie in Bleiswijk.
Wederom een mooi span geworden.

VSW expeditie bv Enschede

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe Trailer voor VSW expeditie bv uit Enschede deze worden internationaal ingezet bij meubel en pianotransport.

Bron: FB/Fabriekheiwo

Profiel

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 11, 2017 5:07 pm 

Van Gansewinkel/Renewi Drachten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een van de twee nieuwe Trailers voor klant Van Gansewinkel/Renewi uit Drachten is geleverd.
En dit is nu de nieuwe House-style geworden bij Renewi.

Profiel

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma okt 16, 2017 10:39 am 

SV.CO BV De Lier

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donderdag 12 oktober is de Trailer afgeleverd bij SV.CO BV in De Lier.
Deze Trailer is voorzien van een roldeur op lucht! zo dat ze zo min mogelijk koude bruggen hebben bij het laden en lossen met de mooie producten die ze vervoeren.

Profiel

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma okt 23, 2017 10:21 am 

Smilda & Zn. Leek

Afbeelding

Afbeelding

Smilda & Zn uit Leek heeft met een aantal nieuwe Krone opleggers kleur toegevoegd aan het wagenpark. De bekende rode Smilda trucks staan voortaan ook voor deze, in de klantkleur beletterde Krone opleggers.
De Krone plywood opleggers met ondervouw laadklep en Tridec besturing zijn door Homan Reclame uitgevoerd in de huisstijl van Ross Tucker.nl. Dit is één van de klanten waarvoor Smilda & Zn zowel de landelijke als de internationale markt bedient. Naast het wegtransport heeft Smilda & Zn. ook een verhuisafdeling die zowel particuliere als projectverhuizingen uitvoert, net als de montage en opslag van goederen. ,,De plywood opbouw van Krone is sterk en kan tegen een stootje. Bovendien ligt de afwerking op een hoog niveau” aldus Kees Smilda.

Bron: Trailertotaal.nl

Profiel

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 936 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63

Alle tijden zijn GMT